آقای محمد بعد از خرید هاست و دامنه مورد نظرش هم اکنون تونسته وب سایتش رو راه ندازی کنه و اون رو به مشتریاش معرفی کرده، حالا در حین کار با سایتش به یه سری مشکل تو هاستش برخورد کرده و تصمیم داره که با کارمندان وی آی پی هاست وارد ارتباط بشه و مشکلاتش رو مطرح کنه، آقای محمد به خوبی میدونه که برای رفع مشکلش باید برای پشتیبانی وی آی پی هاست یه تیکت ارسال کنه و در این آموزش از پایگاه دانش وی آی پی هاست با نحوه ارسال تیکت پشتیبانی با شما همراه هستیم.

چطور تیکت ارسال کنیم تا سریع تر پاسخ بگیریم ؟

حتما می پرسید تیکت پشتیبانی دقیقا چیه؟ تیکت در واقع یه درخواست پشتیبانی رسمیه که از سمت مشتری برای تیم پشتیبانی وی آی پی هاست ارسال میشه و کارمندان وی آی پی هاست موظف هستند پس از دریافت تیکت با مشتری وارد ارتباط بشن و مشکلش رو برطرف کنن. در مرحله اول قوانین ارسال تیکت پشتیبانی رو رعایت کنید، دو قانون کلی وجود داره:

  1. قانون اول اینه که برای هر سوال یا مشکلی که دارید فقط یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید و منتظر پاسخ ما باشید،
  2. قانون دوم اینه که اگه پاسخگویی به تیکت شما کمی طول کشیدس این به این معناست که مشکل شما در حال بررسی هستش و شما نباید دائما تیکت مجدد ارسال کنید یا این که با شرکت تماس بگیرید و درخواست کنید به تیکت شما سریع تر پاسخ داده بشه.

🛑🛑اگه دو قانون گفته شده رعایت نشه اولویت پاسخگویی به تیکت شما در صف انتظار چند مرحله عقب میوفته و ممکنه که دیرتر از بقیه کاربران پاسخ بگیرید، یه نکته خیلی مهم هم وجود داره که باید در هنگام ارسال تیکت اون رو رعایت کنید یعنی مشکل یا سوالتون رو به صورت کامل به همراه جزئیاتش توضیح بدین یا حتی میتونین از مشکل پیش اومده عکس هم بگیرین و برای ما تو تیکت بفرستین تا سریع تر متوجه مشکل سایت شما بشیم.

چرا باید تیکت پشتیبانی ارسال کنیم ؟

همان طور که گفتیم تیکت یه جور درخواست پشتیبانی رسمیه که از سمت مشتری ارسال میشه برای همین تیم پشتیبانی وی آی پی هاست موظف هستند در اولویت اول ابتدا تیکت های مشتریان رو بررسی کنن و به اون ها پاسخ بدن، در واقع منظور ما اینه که اولویت پاسخگویی به تیکت ها نسبت به سایر روش های ارتباطی مثل تلفن، ایمیل و چت آنلاین بیشتره و مشتری باید جهت پیگیری تموم امور فنی یا سوالات مربوط به هاست یه تیکت پشتیبانی برای ما ارسال کنه.

 

چرا ارسال تیکت نسبت به سایر راه های ارتباطی بهتره ؟

چون وقتی شما تیکت پشتیبانی ارسال می کنید سریعا درخواست شما بررسی میشه و به بخش مربوطه جهت پیگیری انجام کار شما ارجاع داده میشه تا مسئولین اون قسمت سریعا مشکل شما رو برطرف کنن، علاوه بر اون وقتی مشتری تیکت پشتیبانی ارسال میکنه درخواسته مشتری به صورت تیمی با همفکری کارمندان پشتیبانی وی آی پی هاست بررسی میشه و تا مشکل یا سوال مشتری به صورت کامل رفع نشده باشه اون تیکت بسته نمیشه و در حالت بررسی باقی میمونه، تو این روش ارتباطی در واقع شما قادر هستید دائما درمورد مشکل سایتتون با بخش مربوطه مکاتبه رو ادامه بدین و اونقدر بحث و تبادل نظر کنین تا مشکل شما در نهایت برطرف بشه.

آموزش نحوه ارسال و پیگیری تیکت های پشتیبانی

برای ارسال تیکت باید بعد از وارد شدن به صفحه عضویت/ورود باید اطلاعات ورود اکانت خودتون رو در فیلدها وارد کنید. آدرس ایمیل و رمزعبور شما دقیقا همون چیزی هستش که تو آخرین مرحله خرید هاست یعنی اطلاعات ثبت نام تو وی آی پی هاست وارد می کنید، اگه تحت هر شرایطی اطلاعات ثبت نامتون رو فراموش کردین میتونین از گزینه “رمزعبور را فراموش کرده اید” رمزعبورتون رو بازیابی کنید یا این که در قسمت چت آنلاین سیستم وارد بشید و از ما بخواین که نام کاربری و رمزعبورتون رو برای ورود به ناحیه کاربران وی آی پی هاست براتون ریست کنیم و مجددا براتون ایمیلش کنیم. برای ارسال تیکت پشتیبانی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ورود به ناحیه کاربری
  • ارسال تیکت به بخش پشتیبانی وی آی پی هاست

نحوه ورود به ناحیه کاربری وی آی پی هاست

  1. ابتدا وارد سایت اصلی وی آی پی هاست بشین و از منو های بالا روی دکمه ورود/ عضویت کلیک کنید.

🟢🔵 همچنین نکته مهمی که باید بدونین اینکه آدرس وب سایت پشتیبانی از مشتریان شرکت وی آی پی هاست https://my.vip-host.ir/login هستش و شما میتونین با وارد کردن این آدرس در مرورگرتون مستقیما وارد این قسمت از سایت بشین.

2.حالا تو این صفحه باید آدرس ایمیل و رمزعبورتون رو جهت ورود به ناحیه کاربریتون وارد کنید.

چگونگی ارسال تیکت به بخش پشتیبانی وی آی پی هاست

  1. بعد از ورود به ناحیه کاربریتون حالا از منو های سمت راست روی دکمه پشتیبانی کلیک کنید و بر روی باز کردن تیکت بزنید تا وارد صفحه ارسال تیکت پشتیبانی بشید.

2. از این قسمت باید دپارتمان مورد نظرتون رو بسته به نوع سوال یا مشکلی که دارین انتخاب کنید و تیکت رو برای اون دپارتمان ارسال کنید.مثلا ما میخوایم برای دپارتمان رفع مشکلات و سوالات فنی یه تیکت ارسال کنیم.

3. برای انجام این کار روی عنوان این قسمت کلیک کنید و حالا تو این صفحه از این قسمت موضوع تیکت رو بنویسید، مثلا ما اینجا مینویسیم فراموش کردن نام کاربری و رمزعبور ورود به هاست.

 

4. در قسمت سرویس مربوطه تمام سرویس های هاست و دامینی که شما تا حالا خریداری کردین نمایش داده میشه و باید سرویسی که میخواین مشکلش رفع بشه رو از این قسمت انتخاب کنید. تو قسمت پیام باید سوال یا مشکلتون رو به صورت دقیق و کامل برای ما بنویسین.

5. نهایتا روی دکمه آبی رنگ ارسال کلیک کنید تا تیکت شما برای تیم پشتیبانی وی آی پی هاست ارسال بشه و پیغام سبزرنگ درخواست ایجاد شد رو به همراه شماره تیکت مشاهده کنید. خیلی خب حالا باید منتظر باشین تا کارشناسان وی آی پی هاست به سوال یا مشکل شما پاسخ بدن.

حالا بلافاصله بعد از ایجاد تیکت یه ایمیل برای شما ارسال میشه که اگه بازش کنین داخلش نوشته شده که  درخواست شما با موفقیت ایجاد شد و این به این معنیه که درخواست شما به دست ما رسیده و سوال یا مشکل شما در حال بررسیه.

 

نکات مهم درباره ارسال تیکت برای بخش پشتیبانی وی آی پی هاست

 

  • اگه آدرس خاصی از دامنه سایت شما با خطا مواجه شده، پس حتما آدرس url اون قسمت از سایتتون رو برای ما تو تیکت بنویسین.
  • اگه یه خطای خاصی تو سایتتون مشاهده می کنید حتما از اون خطا عکس بگیرین و از قسمت ضمیمه ها دکمه browse رو بزنین و تصویر مشکل پیش آمده را آپلود کنید، توجه کنید که هرچقدر تیکت رو کامل تر و با جزئیات بیشتر ارسال کنید ما سریعتر میتونیم مشکل شما رو برطرف کنیم.
  • در این مدت زمان سعی کنید به هیچ عنوان تیکت های تکراری به سایر دپارتمان های شرکت ارسال نکنید.
  • جهت سریع تر انجام شدن کارتون با شرکت تماس نگیرین چون اینجوری اولویت پاسخگویی به سوال شما چند مرحله به عقب میوفته و اون موقع اول کاربرانی پاسخ میگیرن که بعد از ارسال تیکت منظر موندن تا مشکلشون رفع بشه و بعدش در اولویت بعدی پاسخگویی به کاربرانی انجام میشه که تمام دپارتمان ها و راه های ارتباطی رو مشغول کردن.
  • باید بدونین وقتی که به تیکت شما پاسخ داده میشه سریعا یک ایمیل از سمته ما دریافت می کنید که عنوان تیکت شما نوشته شده و وقتی وارد اون ایمیل بشین نوشته کارشناسان ما به تیکت شما پاسخ دادن و نوشته از طریق لینک زیر وارد ناحیه کاربری بشین و پاسخ رو مشاهده کنید، حالا شما روی این لینک کلیک کنید و آدرس ایمیل و رمزعبورتون رو بنویسید تا دقیقا به صفحه اون تیکت هدایت بشین.

 

نحوه مشاهده پاسخ کارشناسان وی آی پی هاست به تیکت ارسالی

بعد از ارسال تیکت برای بخش پشتیبانی می بایست منتظ دریافت پاسخ از سمت کارشناسان وی آی پی هاست باشید. بدین منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد ناحیه کاربری خود شوید.
  2. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. (در صورت فراموشی رمز عبور، روی لینک “رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟” کلیک کنید.)
  3. در ناحیه کاربری با کلیک روی منوی پشتیبانی و زیر منوی تیکت ها میتونید آخرین پاسخ کارشناس رو مشاهده کنید.

سعی کنید همیشه پاسخ کارشناسان رو به دقت مطالعه کنید و اگه هنوز مشکل یا سوال شما رفع نشده بود به جای این که یک تیکت پشتیبانی جدید ارسال کنید، از سمته راسته صفحه همین تیکت روی دکمه پاسخ کلیک کنید و مجددا به کارشناس پاسخ بدید و این روند را تا زمانی که مشکل شما رفع نشده است ادامه دهید تا در نهایت پاسخ مورد نیاز خود را از کارشناسان ما دریافت کنید.

همچنین هنگامی که پاسخ به سوال مورد نظرتون رو دریافت کردین و دیگه نیازی به ادامه روال تیکت نداشتیم میتونین بر روی دکمه بستن درخواست از سمته راسته همین صفحه کلیک کنید.

بدون دیدگاه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.